top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

BLACK FRIDAY Haul | Bershka


čekiva

Kao i dobar dio populacije opčinjene modom i mene je zahvatila groznica crnog petka. Mislim da je kraj studenog savršen za ovakav dan jer većinu nas htjeli mi to ili ne ''uhvati'' preuranjeni božićni duh. Popusti nam dobro dođu s obzirom da se bliži vrijeme darivanja. Osim toga, vremenska prognoza ide u prilog trošenju novca s obzirom da je vrijeme za jakne, čizme, kapute... Malo tko će uspjeti odoljeti novom paru čizmica ili pak ponekom slatkom zimskom modnom detalju.


BERSHKA

Jakna s umjetnim krznom

Redovna cijena: 229,90kn

Cijena s popustom: 160,90kn

Inače nosim veličinu S međutim ovaj put sam se odlučila na veličinu M. Željela sam da bude pomalo oversized kako bih ju mogla nositi ne samo na tanke majice već i na deblje pulovere i džempere. Meni je prilikom prvog nošenja poslužila za ogrnuti se preko svečane haljine, tom me prilikom vrlo ugodno iznenadila s obzirom da je jako topla i ugodna. Materijal je umjetno krzno, vrlo mekano i doista djeluje luksuzno. Osim crne dostupna je u crvenoj i camel boji kao i s leopard uzorkom čija je cijena različita, ona iznosi 279,90kn.




Tenisice s čarapom

Redovna cijena: 229,90kn

Cijena s popustom: 160,90kn

Tenisice s čarapom odjednom su postale ultimativni must have u kolekciji svake trendseterice. U početku sam se opirala ovom trendu ali su mi s vremenom postajale sve privlačnije. Dvoumila sam se između ovih i jednih sličnih iz Pull&Beara, izbor je u konačnici pao na ove jer su dublje pa time ljepše prijanjaju uz gležanj. Vrlo su lagane i udobne. Lako ih je uklopiti u razne kombinacije. U međuvremenu su trajno snižene pa je sada njihova redovna cijena jednaka cijeni po kojoj sam ih kupila na crni petak.




Kombinirane tenisice s platformom

Redovna cijena: 299,90kn

Cijena s popustom: 209,90kn

Prve tenisice ovog tipa u mojoj kolekciji. Ne volim previše sportski stil stoga su ove tenisice idealne za mene s obzirom da nisu klasične sportske već imaju holo efekt koji im daje na posebnosti i čini ih zabavnijim. S obzirom da su su tenisice ovog tipa vratile u modu i da ih svjetski influenceri nerijetko kombiniraju s haljinama i suknjama čime spajaju dosad nespojivo neće me biti strah činiti isto.

Isti model dostupan je u crno-bijeloj boji te u kombinaciji tamno ljubičaste, zelene i ružičaste boje s bordo detaljem.

Brojevi su standardni, u mom slučaju 38.













Torba sa zakovicama

Redovna cijena: 119,90kn

Cijena s popustom: 59,90kn

Nažalost ova torbica više nije dostupna na bershka.com međutim vidjela sam crnu verziju ove torbe u njihovoj fizičkoj trgovini u Splitu. Iako je vrlo malo vrlo je praktična. Sadrži dvije ručke, jednu za nošenje u ruci i jednu za preko ramena čiju dužinu možete sami prilagoditi. Unutra se nalazi jedna pregrada. Ima dovoljno mjesta za mali novčanik, mobitel, ključeve i eventualno ruž. Zatvara se na magnet. Smatram je odličnim ulovom!

32 views0 comments
bottom of page