top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

Recenzija: REAL TECHNIQUES Miracle Complexion Sponge



S obzirom da posjedujem Real Techniques četkice i da sam vrlo zadovoljna njihovim učinkom odlučila sam kupiti spužvicu istog brenda. Kod nas je možete pronaći u Bipi, Müller-u i DM-u. Cijena varira, uglavnom do 70 kuna.

Spužvica privlači pažnju upadljivom narančastom bojom, oblikom podsjeća na kapljicu. Osim šiljastog i okruglog dijela karakterističan je ravni dio spužvice koji uvelike pridonosi lakoći nanošenja make-upa.



MOJ NAČIN KORIŠTENJA SPUŽVICE


RT spužvica većeg je volumena od svih spužvica koje sam imala priliku isprobati što smatram velikom prednošću s obzirom da je nanošenje make-upa znatno brže i efikasnije. Moj princip korištenja blendera je slijedeći; puder nanesem prstima potom mokrim blenderom nježno utapkam proizvod u kožu pri čemu koristim okrugli dio spužvice, nakon toga aplikatorom nanesem korektor i tada stupa na snagu ravni dio spužvice koji savršeno rasporedi proizvod (u mom slučaju Catrice Liquid Camouflage). Šiljastim dijelom konturiram područje nosa.



KAKO PEREM SPUŽVICU


Spužvicu je vrlo važno oprati nakon svakog korištenja prvenstveno iz higijenskih razloga ali i kako bi produljili njezin vijek trajanja. Osobno prvo natopim spužvicu vodom zatim stavim par kapi tekućeg sapuna na podlogu za čišćenje četkica potom lagano istrljam i temeljito isperem. Nakon toga rukama iscijedim vodu pa posušim ručnikom. Bitno je spužvicu ostaviti na zraku dok se potpuno ne osuši s obzirom da se bakterije talože na vlažnim mjestima.



ZAVRŠNI DOJMOVI


Nakon nekoliko korištenja smatram da sam pametno uložila novac u ovaj proizvod. Dok sam koristila blendere drugih proizvođača imala sam potrebu najprije puder nanijeti četkicom zatim blenderom, što više ne činim. Kao što sam već navela RT prilikom pranja znatno dobije na volumenu što je jedan od znakova vrhunske kvalitete. Osim toga, vrlo je mekana i nježna što olakšava blendanje. Na koži ostavlja prirodan sjaj odnosno daje dojam zdrave kože. S ovom spužvicom zaboravit ćete na cakey face.

Budući da sam koristila jeftinije proizvode za istu namjenu smatram da je razlika između njih i RT-a vidljiva. Isto tako smatram da nema potrebe kupovati Original Beauty blender čiju cijenu smatram previsokom obzirom da mu RT sa sigurnošću može parirati.

Ukoliko se ipak odlučite za kupnju pristupačnijih blendera moju naklonost ima marka Ebelin koju možete pronaći u DM-u.



Koristite li vi Real Techniques Miracle Complexion Sponge?

Pišite mi svoje dojmove.

547 views0 comments
bottom of page