top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

USPOREDNA RECENZIJA: MAC Studio Sculpt tekući puder vs. MAC Studio Waterweight tekući puder


Što tražim od tekućeg pudera?

Osobno preferiram pudere s punom pokrivnosti, važna mi je dugotrajnost, a najvažnije mi je da se puder ne uvlači u bore smijalice. Naravno, poželjno je da puder ne oksidira.

Koji je moj tip kože?

Moja koža je izrazito suha, usudim se reći dehidrirana. Nemam problem s prištićima, aknama,pjegama,kapilarama... Također, nemam ni ožiljke. Ponekad se javi crvenilo ili pokoji miteser. Moj najveći problem su sitne borice oko usana u koje se puder često uvlači čime još više ističe moju suhu kožu lica.


MAC Studio Sculpt tekući puder

Ovaj puder je prvi MAC-ov proizvod koji sam probala. MAC nudi mogućnost izbora između 20 nijansi. Nijansa koju sam odabrala za sebe je NW25. Iskreno obzirom da sam puder naručila preko ASOS-a nijansu sam odabrala nasumično i zadovoljna sam izborom. Cijena ovog proizvoda na spomenutom sajtu je £28.00 odnosno 236.34kn.


Ambalaža je vrlo jednostavna, tuba omogućava lako iskorištavanje svih 40ml pudera.

Tekstura pudera je gusta i gelasta, vrlo se lako nanosi i brzo upija. Potrebna je mala količina pudera za prekrivanje cijelog lica, tanak sloj prekriva sve nepravilnosti na licu. Tim potvrđuje obećanu srednju ka potpunoj pokrivnosti. Jednako se dobro nanosi četkicom i blenderom. Finish je potpuno mat, bez prosijavanja tijekom dana. Dodatna prednost ovog pudera je SPF15. Dugotrajan je,vodootporan i namijenjen za sve tipove kože. Posebno je naglašeno da je pogodan za zreliju kožu s obzirom da hidratizira. Preporučeni rok upotrebe je 24 mjeseca od otvaranja.


SASTOJCI:

Active: Octinoxate 7%; Titanium Dioxide 2%, Other: Water, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Butylene Glycol, Octyldodecyl Neopentanoate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Polymethylsilesquioxane, Isostearic Acid, C4-24 Alkyl Dimethicone/Divinylmethicone Crosspolymer, Isononyl Isononanoate, Tamarindus Indica Seed Extract, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Haberlea Rhodopensis Leaf Extract, Beta Vulgaris (Beet) Root Extract, Shea Butter, Yeast Extract, Quercus Suber Bark Extract, Phytantriol, Dextrin Palmitate, Dextrin Palmitate/Ethylhexanoate, Cellulose Gum, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Xanthan Gum, Dimethicone, Methicone, Propylene Carbonate, Sodium Chloride, Palmitic Acid, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG -10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Polymethyl Methacrylate, Octyldodecyl PCA, Disteardimonium Hectorite, Stearic Acid, Caprylyl Glycol, Dipropylene Glycol, Phenoxyethanol, Aluminum Stearate, Hexylene Glycol. May Contain: Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Chromium Oxide Greens


ZAKLJUČAK:

Unatoč svim pozitivnim činjenicama koje sam navela, nažalost bila sam primorana krenuti u potragu za novim puderom obzirom da mi se ovaj s vremenom počeo uvlačiti u bore. Namjeravam ga opet koristiti čim uspijem hidratizirati kožu i kad ju dovedem u bolje stanje.

I dalje čvrsto stojim pri mišljenju da je ovaj puder odličan i svakako ulazi u moj uži izbor.


MAC Studio Waterweight tekući puder

Kao i prethodni puder i ovaj sam naručila preko ASOS-a po istoj cijeni od £28.00 odnosno 236.34kn. Ondje je moguće birati između 21 nijanse. Ovoga puta sam iz znatiželje izabrala NC25 umjesto NW25 i vrlo sam zadovoljna, nijansa je identična mom tenu.


Proizvod dolazi u staklenoj bočici s pipetom, u količini od 30ml. Tekstura je izrazito lagana i vodenasta. Očekivano, daje satenski finish i ima slabu pokrivnu moć koju je moguće nadograditi do srednje. Osobno ga prvo nanesem četkicom zatim blenderom kako bi se bolje stopio s kožom. Zaglađuje pore i kontrolira prosijavanje. Jako dobro hidratizira kožu stoga je odličan izbor za suhu kožu. Ima visoki SPF30.


SASTOJCI:

Active Ingredients: Octinoxate 5%, Titanium Dioxide 3.1%, Zinc Oxide 2.1%. Inactive Ingredients: WaterAquaEau, Methyl Trimethicone, Phenyl Trimethicone, Silica, Butyloctyl Salicylate, Dimethicone, Neopentyl Glycol Diheptanoate, C12-15 Alkyl Benzoate, Butylene Glycol, Dimethicone Silylate, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Polysilicone-11, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Lecithin, Citrullus Vulgaris (Watermelon) Fruit Extract, Lens Esculenta (Lentil) Fruit Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Glycine Soja (Soybean) Protein, PEG-10 Dimethicone, Sodium PCA, Methicone, Triethyl Citrate, Thermus Thermophillus Ferment, Laureth-7, Trimethylsiloxysilicate, Silica Dimethyl Silylate, Magnesium Aluminum Silicate, Polymethylsilsesquioxane, Triethoxycaprylylsilane, Dextrin, Disteardimonium Hectorite, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Sodium Lactate, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Zinc Stearate, Litchi Chinensis Seed Extract, Polyglutamic Acid, Laminaria Saccharina Extract, Disodium EDTA, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, [+/- Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77499)]


ZAKLJUČAK:

Kratko koristim ovaj puder ali uspjela sam formirati mišljenje o njemu. Istina je da puder hidratizira, izvrsno godi mojoj suhoj koži. Ne uvlači se u bore, ne ističe suhe dijelove niti oksidira. Vrlo je lagan. Dovoljno je nadogradiv za moje potrebe. Mislim da ću ga nastaviti koristiti kroz duži period.



ZAVRŠNA USPOREDBA

Uzevši u obzir prednosti i mane oba pudera laganu prednost ipak dajem Studio Sculpt-u.

Prednost njemu daje puna pokrivna moć te mat završetak. Tuba znatno olakšava korištenje dok je s pipetom jako teško raditi i nerijetko stvorim nered nanoseći Studio Waterweight. S druge strane Studio Waterweight daje koži zdraviji izgled, prirodni glow. Puderi dolaze u različitoj mililitraži po istoj cijeni što nije zanemariva činjenica. Sve u svemu, mislim da nećete pogriješiti koji god puder izaberete. Naravno vodite se po svom tipu kože i uzimajući u obzir svoje potrebe i očekivanja, uvjerena sam da ćete biti zadovoljni. S obzirom da oba pudera nude mnoštvo nijansi pažljivo izaberite odgovarajuću i uživajte u ovoj kvalitetnoj kozmetici.

1,927 views0 comments
bottom of page