top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

Dojmovi o Garnier Fructis Banana Hair Food maski za suhu kosu



Na svom instagram profilu nedavno sam objavila fotografiju Garnier Banana Hair Food maske za kosu te sam vam obećala detaljnu recenziju nakon što se bolje upoznam s navedenim proizvodom. S obzirom da sam masku koristila već nekoliko puta proteklih četrnaest dana, stekla sam mišljenje o njoj. Detalje pročitajte u nastavku!


Moja kosa je vrlo gusta i duga, prirodno je smeđe boje ali je godinama farbam u crno.

Perem je otprilike 2 do 3 puta tjedno, za pranje vjerno koristim Syoss šampon i regenerator.

Nakon svakog pranja izlažem je visokim temperaturama, od sušenja do ravnanja peglom ili pravljenja kovrča uvijačem za kosu. Proces završavam nanošenjem Olival bademovog ili ricinusovog ulja i Schwarzkopf Gliss seruma za kosu Ultimate Oil Elixira.

Inače je začuđujuće zdrava ali sam posljednjih dana primjetila da je suhlja nego inače.

Vođena tom činjenicom odlučila sam pojačati njegu kose, s obzirom da trenutno svi bruje o inovaciji iz Garniera ona je bila moj logičan izbor.


Garnier ima četiri nove maske prilagođene različitim tipovima kose:

Banana - suha kosa

Macadamia - beživotna kosa, teška za oblikovanje

Papaya - oštećena kosa

Goji - obojena kosa

izvor: https://www.notino.se/garnier/fructis-banana-hair-food-nourishing-mask-for-dry-hair/
izvor: https://www.notino.se/garnier/fructis-banana-hair-food-nourishing-mask-for-dry-hair/

PAKIRANJE I CIJENA


Maska dolazi u jednostavnom ali efektnom pakiranju koje sadrži 390ml što je sasvim pristojna količina za ovaj tip proizvoda. Jedina mana koju sam do sada pronašla je činjenica da teglica nema zaštitnu foliju što znači da je bilo tko u trgovini može koristiti kao tester. Cijena proizvoda je oko 50kn. Ja sam svoju kupila u Bipi tijekom promocije na sve Garnier proizvode stoga sam je ugrabila po 30% nižoj cijeni.



TEKSTURA I SASTOJCI


Tekstura proizvoda je (podrazumijeva se) nešto gušća. Vrlo je lagana za nanošenje.

Mala količina proizvoda dovoljna je za cijelu kosu.

98% sastojaka je prirodnog podrijetla, ne sadrži parabene, silikone i umjetna bojila.

Popis svih sastojaka:

1202537 H3 INGREDIENTS, AQUA / WATER / EAU, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, ISOPROPYL MYRISTATE, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, OLEA EUROPAEA OIL / OLIVE FRUIT OIL, MUSA PARADISIACA FRUIT JUICE / BANANA FRUIT JUICE, GLYCINE SOJA OIL / SOYBEAN OIL, SODIUM HYDROXIDE HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT / ROSEMARY LEAF EXTRACT COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, COCOS NUCIFERA OIL / COCONUT OIL, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, PERSEA GRATISSIMA OIL / AVOCADO OIL, LACTIC ACID, TARTARIC ACID, CETYL ESTERS TOCOPHEROL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, SALICYLIC ACID, CARAMEL, LINALOOL, EUGENOL, COUMARIN, BENZYL ALCOHOL, PARFUM / FRAGRANCE, F.I.L. C213450/1




NAČIN KORIŠTENJA


1.REGENERATOR - nanesite na vlažnu kosu, a zatim isperite za lako raščešljavanje i ishranu suhe kose

2.MASKA - nanesite na vlažnu kosu, ostavite da odstoji 3 minute i isperite za intenzivnu njegu suhe kose 

3. NJEGA BEZ ISPIRANJA - nanesite malu količinu dužinom vlažne ili suhe kose za ishranu, njegu i sjaj suhe kose. 


Koristila sam proizvod na sva tri načina. Najbolje mi se pokazao kao maska, očekivano. Kosa je nakon korištenja glatka i ravna, raščešljavanje je znatno olakšano. Sličan učinak daje i kao regenerator samo osobno smatram da dulje držanje na kosi daje jači intenzitet. Ukoliko proizvod želite koristiti kao njegu bez ispiranja također nećete pogriješiti.

Naime, kosu ne čini masnom te se brzo upije. Ostavlja prekrasan miris i pritom hidratizira.



ZAKLJUČAK


Prva stvar koju sam primjetila kod ovog proizvoda je miris banane koji me ostavio bez daha. Taj miris ostaje na kosi i nekoliko dana nakon pranja. Nakon prvog korištenja vidjela sam znatnu razliku, kosa je sjajna i njegovana. S obzirom da imam velike probleme prilikom raščešljavanja kose jako me razveselilo kad sam vidjela da doista djeluje i na tom polju. Omjer cijene i kvalitete je idealan. Svakako bi je preporučila svima, odgovorno tvrdim da ispunjava obećano. Moja ocjena je 10/10. Zasigurno ću je kupiti opet!




10,342 views0 comments
bottom of page