top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

Uvod

Updated: Oct 15, 2018

Dragi čitatelji, s (jedva čekanjem) pišem svoj prvi post. Ideja o blogu rodila se spontano prije kojih par tjedana. U međuvremenu sam bila u nemogućnosti započeti pisanje jer mi je moje prijenosno računalo odlučilo otkazati poslušnost. :D Naime, dok sam skupljala hrabrost i smišljala kako započeti blog pokvario mi se punjač pa sam čekala danima da mi stigne zamjenski. I evo stigao je i taj dan pa se odma ''bacam'' na pisanje. Silno kupovanje šminke i odjeće (što online, što u trgovinama) dovelo me do razmišljanja zašto ne podijeliti recenzije proizvoda s nekim koga to zanima jednako kao mene. Vrijedno sam skupljala slike proizvoda koje sam kupila za ovo vrijeme otkad sam odlučila pokrenuti blog, vrijeme je da očistim svoju već pretrpanu memoriju i podijelim sličice s vama, svojim potencijalnim pratiteljima. :)


Prvi post kao i većinu nadolazećih posvećujem svojoj make up kolekciji, međutim s vremenom ću ubaciti postove o odjeći, obući i modnim dodacima; ali svakako namjeravam obrađivati i neke lifestyle teme.


23 views0 comments
bottom of page