top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

DM Haul (Travel Essentials)


Krajem idućeg tjedna krećem na kratko putovanje u Italiju. Namjeravam smisliti odjevne kombinacije kod kuće pa u skladu s tim spakirati kofer, dok ću svu kozmetiku kupiti u mini izdanjima, zauzet će mi manje mjesta.

Jučer sam bila u DM-u u kojem već vlada blagdanska groznica. Kupila sam velik dio stvari koje su mi potrebne, s obzirom da imam još vremena prije polaska ukoliko se sjetim još neke neophodne stvari stignem nadopuniti svoju kozmetičku torbicu.

S obzirom da većinu kupljenih stvari testiram prvi put ne mogu vam reći svoje dojmove već ću vam opisati izgled i miris proizvoda te navesti cijene. Krenut ću s lijeva na desno, od gore u odnosu na sliku.


  1. ALWAYS dnevni ulošcisam proizvod nosi naziv to go, pakiranje sadrži 20 komada dnevnih uložaka, njihova cijena je 9,90kn. Svaki je posebno zapakiran što smatram više higijenskim s obzirom da će ipak stajati među ostalim stvarima u koferu odnosno kozmetičkoj torbici.

  2. BALEA regenerator za kosu 200ml, za suhu kosu; hidratizira, daje sjaj i olakšava raščešljavanje. Njegova cijena je 9,90kn. Prilično je vodenaste teksture, bijele boje te miriše na kokos.

  3. BALEA šampon za kosu 250ml, hidratantni šampon za suhu kosu - kokosova voda. Ima blaži miris od regeneratora, tekstura je gelasta, proizvod je bezbojan.

  4. BALEA kremasti gel za tuširanje50ml, miriše na med i mlijeko, žute je boje, lagane teksture i pogodan je za osjetljivu kožu, pH neutralan. Ovo je jedini proizvod čiju cijenu ne znam s obzirom da sam ga kupila koji dan prije, okvirna cijena je 5-6 kuna.

  5. BALEA gel za tuširanje s glitterom Superpower - jagoda, 300ml. Ovaj sam proizvod kupila prvenstveno zbog preslatke ambalaže. Činjenica je da sam ga viđala posvuda po YouTubeu i da nisam prva koju je privukao maštoviti dizajn. Njegova cijena je 9,90kn, gelasta ružičasta tekstura sadrži sitne čestice šljokica. Miris jagode je prilično izražen. Mislim da mi je ovo omiljeni proizvod kupljen ovom prilikom i upravo njega jedva čekam isprobati.

  6. BALEA tekući sapunjoš jedan u moru Baleinih tekućih sapuna za koje sam se odlučila. Ovaj put odlučila sam se na miris cvijeta bazge i trešnje. 300ml proizvoda dobijete po cijeni od 9,90kn. Rekla bih da mu je tekstura gusta i ljepljiva.

  7. EBELIN blazinice prilikom svakog putovanja odlučujem se za ove blazinice. Pakiranje sadrži 30kom po cijeni od 4,90kn. Kvaliteta im zaista premašuje cijenu, idealne su za moje potrebe.

  8. DONTODENT zubna četkica tražeći par što jeftinijih četkica za zube iznenadila sam se kada sam pronašla dvije četkice po cijeni od 8,90kn. Dolaze u nekoliko kombinacija boja, ja sam se odlučila za ružičastu i žutu. Dlačice mi djeluju obećavajuće, preostaje mi isprobati.

  9. DONTODENT zubna pastaponovno marka s kojom se dosada nisam susrela. Kupila sam 2 pakiranja od 20ml, njihova pojedinčna cijena je 3,90kn. Proizvod je namijenjen samo za odrasle, obećava svjež dah kao što naziv kaže Clear Fresh te sprječava nastanak karijesa.

  10. BALEA deo sprej 50ml proizvoda platit ćete 5,90kn. Namijenjen je osjetljiivoj koži - Sensitive Care.Kaže da djeluje tijekom 24 sata, dermatološki je ispitan, pogodan za korištenje nakon brijanja, ne sadrži alkohol. Nikad do sada nisam probala Baleine dezodoranse. Godinama vjerno koristim Dove međutim Balei ću dati priliku upravo zbog pakiranja pogodnog za putovanje.

  11. BABY LOVE vlažne maramice posljednji proizvod za danas su vlažne maramice s pantenelom. Cijena za15kom maramica je 4,90kn. Ne sadrže mirise, silikon, alkohol niti sastojke životinjskog podrijetla. Alergološki su ispitane i namijenjene prvenstveno za njenu pelenskog područja.

179 views0 comments
bottom of page