top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

Foto recenzija: NYX


Danas vam predstavljam nekoliko NYX proizvoda. S obzirom da sam kupila više proizvoda objedinit ću ih u jedan post posvećen samo navedenom brendu. Podijelit ću s vama svoje utiske o nekim novitetima. Da napomenem ne radi se o novitetima na tržištu već o novitetima u mojoj make-up kolekciji.



#foundation #lipstick #eyeshadow #eyepencil



Prvi proizvod koji recenziram je: Stay Matte But Not Flat Liquid Foundation


Premda sam od svojih poznanika uglavnom čula negativne komentare na račun pudera navedene marke odlučila sam ga isprobati sama s obzirom da sam ga pronašla u jednoj web trgovini na ogromnom popustu. Redovna cijena ovog proizvoda na mjestu s kojeg sam ja naručila kreće se oko 51,90 kn, ja sam ga platila 31,14 kn (da napomenem; čini mi se da su redovne cijene na ovom webshopu niže od cijena u NYX trgovinama).

Nijansa koju sam odabrala nosi naziv ''nutmeg''.

Količina proizvoda je 30g kao i kod većine ostalih tekućih pudera. Ambalaža je jednostavna, meni osobno zanimljiva.

S obzirom da imam prilično masnu t-zonu odmah me privukao naziv proizvoda. Ono što sam prvo primjetila je da sam drastično pogriješila u odabiru nijanse. Imam blijedu put i zaista mi nije jasno po kojim sam kriterijima izabrala ovako taman puder. :D

Svejedno sam ga odlučila isprobati u kombinaciji s Wet'n'Wild Photo Focus Foundation puderom u nijansi ''soft ivory''. Uspjela sam dobiti svoju nijansu tako da sam testirala puder nekoliko dana. Ne znam koliko je pouzdana ova recenzija s obzirom da puder nije korišten sam već zajedno s drugim proizvodom. Meni se pokazao kao prolazan. Mislim da radi svoj posao matiranja, osim toga ostale dijelove lica koji nisu masni već suhi nije dodatno isušio.

Dobro se blenda, lijepo upija u kožu. Dnevno provodim minimalno 8 sati noseći make-up, za to vrijeme je ostao na mjestu i nije ''skliznuo''.



Drugi proizvod/i: Liquid Suede Cream Lipstick




U svojoj kolekciji već posjedujem NYX tekuće ruževe u nijansama LSCL40/GO ROGUE i LSCL10/AMETHYST (koji je jedan od mojih omiljenih proizvoda za usne općenito).

Iznimno sam zadovoljna kvalitetom pa sam se zato odlučila isprobati više nijansi.

I ovaj put sam izabrala odvažne boje koje sam mogla dobro uklopiti u ljetne outfite. Nijanse sa slike su redom; LSCL06 SWAY/EMPRISE (ljubičasti), LSCL05 ORANGE COUNTY (narančasti) i LSCL16 LITTLE DENIM DRESS (plavi).

Proizvod dolazi u preslatkoj ambalaži od 4mL. Redovna cijena je 58,90 kn dok sam ga ja platila 35,34 kn. Tekstura je prilično gusta, lako se nanosi, dosta dugo stoji na usnama s obzirom da ruževi jačih boja zahtjevaju često popravljanje. Ne daje ljepljivi osjećaj na usnama. Osobno ga nanosim pripadajućom četkicom bez korištenja olovke za usne. Primjerice iako imam odgovarajuću olovku SMLL10/AMETHYST za gore spomenutu nijansu ruža rijetko kad ju nanosim jer smatram da nije neophodno. Zaključak je da je proizvod ponovno ispunio sva moja očekivanja.



Treći prizvod/i: Mineral Stick Foundation


Radi se o puderu u sticku kojeg sam ja naručila s namjerom da mi posluži za konturiranje.

Cijena proizvoda je 95,90 kn, s popustom 57,54 kn. Količina proizvoda iznosi 6g. Nijanse koje sam odabrala za sebe su MSF03 LIGHT/PALE za svijetle konture i MSF14 ESPRESSO/EXPRESSO za tamne konture. Ne mogu mu precizno odrediti pokrivnu moć s obzirom da ga nanosim preko drugog pudera. Prilično je kremast i gust, malo se teže blenda ali krajnji rezultat je zadovoljavajući.



Četvrti proizvod: Slim Eye Pencil


Olovka za oči u nijansi 921/BABY BLUE. Količina proizvoda je 1g, redovna cijena 18,90 kn, cijena s popustom 11,34 kn. Ovu olovku primjetila sam ovo ljeto na prijateljici, svidjela mi se na prvu. Lijepo otvara pogled, nije klasična plava boja što ju čini zanimljivijom. Osobno ju stavljam u više slojeva da bude uočljivija. Meni osobno ne ostaje jednako na cijeloj liniji oka (negdje se jače vidi negdje slabije), uzmite u obzir da ju najčešće stavljam na donju unutrašnju liniju oka. Unatoč tomu mislim da se isplati potruditi prilikom nanošenja jer daje poseban efekat.



Peti, posljednji proizvod: Full Throttle Shadow Palette



Malena paleta sjenila u nijansi FTSP03 HAYWIRE/ Fard à Paupières koju sam platila 44,34 kn umjesto 73,90 kn ima srednju pigmentaciju. Priznajem, od cijelog nanošenja make-upa najslabije se snalazim kad su oči u pitanju. Imam spuštene kapke koji to uvelike otežavaju. Odlučila sam se na kupnju ove palete jer sadrži boje koje najčesće koristim po razumnom cijeni. U pakiranju se nalazi 1,5g proizvoda podijeljenjih u četiri dijela. Svaka boja sadrži shimmer u svom sastavu. Boje se minimalno truse, mekane su na dodir, potrebno je nanijeti dosta proizvoda ukoliko želite postići jaku boju. Uzimajući u obzir cijenu i kvalitetu mislim da su u dobrom omjeru.










43 views0 comments
bottom of page