top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

HAUL: Golden Rose/DM

Žutu srijedu u City Centru One iskoristila sam za nadopunu svoje Golden Rose kolekcije.

Golden rose tijekom Žute srijede nudi 20% na cjelokupan asortiman za račune veće od 50 kn.

Redovna cijena Golden Rose Longstay Matte ruževa iznosi 44.99kn, a redovna cijena Golden Rose Color Sensation sjajila je 31.99kn. Cijena svih kupljenih proizvoda s uključenim popustom bila je 103,98kn.


#goldenrose #longstayliquidmatteipstick #colorsensationlipgloss




#goldenrose #longstayliquidmatteipstick

S obzirom da sam jedna od najvećih obožavateljica Golden Rose proizvoda za usne ovo bi moglo izgledati kao plaćena promocija, što nije. Otkada sam prvi put probala Liquid Matte Lipstick ne odvajam se od njega. Izaziva opće oduševljenje i pitanje ''Što to imaš na usnama?''. Moja najdraža i nezamjenjiva nijansa koju sam i ovaj put kupila je u broju 10.

Boja je mješavina sive i ljubičaste. Dolazi u staklenoj bočici u količini od 5,5ml.

Na ambalaži piše da je proizvod matte i kissproff što je istina, dakle ruže potpuno ispunjava svoju zadaću. Aplikator je najbolja stvar kod ovog proizvoda, čini da vam olovka uopće nije potrebna. Ukoliko vam treba ruž koji ne trebate popravljati i koji će biti postojan cijeli dan GR je upravo to što tražite. Ja ga nanesem ujutro i bez problema stoji na usnama moj cijeli radni dan. Istina samim tim se malo teže skida.

Druga nijansa koju sam kupila je u broju 13, ona je tamnija nude roza boja s laganim smeđim odsjajem. Idealna za lagani svakodnevni make up. Ni u ovom slučaju nisam pogriješila.


Inače nisam neka ljubiteljica sjalila za usne ali dok sam čekala u redu za kupnju ruževa vidjela sam na izlogu jednu divnu nijansu koju sam odlučila isprobati. U pitanju je bila nijansa u broju 101. Nažalost teta prodavačica dala mi je pogrešnu nijansu u broju 109 što sam primjetila u trenutku kad sam bila predaleko da bih se vratila. Što je, tu je.

Proizvod dolazi u slatkoj maloj ambalaži, ambalaža je staklena sadrži 5,6ml. Boja na prvi pogled djeluje kao intenzivno ružičasta ali kad se nanese to nije slučaj.

Sama tekstura je dosta gusta i ljepljiva kao i kod većine proizvoda ovog tipa. Meni to osobno smeta na usnama pa ga neću prečesto koristiti, eventualno kao top coat.




DM

Sada prelazimo na mini DM Haul. Ovog puta kupila sam već provjerene proizvode koji se super slažu s mojom kožom. Cijene ne mogu precizirati jer sam nažalost bacila račun već ću vam navesti okvirne cijene.


Prvi prozvod sa slike je Baleina maska za lice dostatna za dvije primjene.

Dolazi u pakiranju od 2 x 8 ml. Cijena je negdje oko 7kn. U svom sadržaju ima bijelu glinu i cink. Glina je zadužena za čišćenje pora dok bi cink trebao umanjiti iritaciju kože. Maska se drži 10-15 minuta na licu zatim ju treba temeljito isprati.

Moje mišljenje je da nijedna maska ne može naštetiti licu već ga jedino može osvježiti, u skladu s tim maska mi je skroz u redu i naravno prvom prilikom ću ju ponovno kupiti.


Drugi proizvod je Becutan pjenušava kupka. 200ml ove kupke stoji oko 17kn.

Ovo je moj drugi pokušaj korištenja Becutan kupke. Prošlo ljeto kupila sam kupku i kremu istog proizvođača u drogeriji čije ime neću navesti. Krema je predivno mirisala dok je kupka imala neugodan kiseli miris.

Kupku sam bacila i iskreno nisam se previše osvrćala na to sve dok nisam ''naletila'' na nju u DM-u i odlučila je pomirisati. Ovaj put je mirisala isto kao krema, divnim mirisom. Kupila sam ju i počela koristiti, mislim da ćemo se dugo družiti. Lagane je teksture, plavičaste boje i lijepo pjeni. Daje koži glatkoću koja je meni izuzetno potrebna jer imam keratosis pilaris, samim tim imam problem s pronalaženjem odgovarajućih proizvoda.


Treći, posljednji proizvod je Alverde ulje za lice od divlje ruže. Ovo ulje koje je namijenjeno prvenstveno za njegu suhe kože dolazi u mat staklenoj bočici od 15ml po cijeni od oko 25kn. Količina je sasvim dovoljna za par mjeseci korištenja jer su potrebne svega 2,3 kapi po korištenju, barem u mom slučaju. Ulje se izvlači pipetom koja funkcionira čak i kada je proizvod pri kraju. Miris je dosta intenzivan, meni osobno ne baš ugodan. S obzirom da mi odgovara po svim drugim (važnijim) kriterijima ova činjenica je lako zanemariva.

Proizvod možete pronaći samo u DM trgovinama. Veganskog je podrijetla, dermatološki ispitan. Preporučuje se nanošenje na vlažnu kožu lica kako bi se proizvod bolje upio.

Čim osjetim lagano zatezanje kože nanesem ga prije spavanja ispod noćne kreme. Ujutro mi stanje kože lice bude znatno bolje.




406 views0 comments
bottom of page