top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

New in: NYX

Updated: Dec 8, 2018


Jučer mi je stigao paketić NYX proizvoda koje sam naručila na sajtu Diviana Cosmetics.

Proizvode sam ''uhvatila'' na sniženju od 70%. Na ovom sajtu konkretno ruž bih inače platila 58,90kn, a olovku 28,90kn dok njihova cijena s popustom iznosi 17,67kn za ruž odnosno 8,67 za olovku. Naručila sam tri ruža i dvije olovke. Izabrala sam ono što je meni najprivlačnije iz ponude, budući da je veliko sniženje većina se rasprodala pa je izbor ograničen.


#nyx #liquidsuedecreamlipstick #suedemattelipliner

Nijanse ruževa:

Liquid Suede Cream Lipstick - AMETHYST 10 (svijetlo ljubičasta)

Liquid Suede Cream Lipstick - OH PUT IT ON 20 (tamno ljubičasta)

Liquid Suede Cream Lipstick - DOWNTOWN BEAUTY 22 (smeđa)

S obzirom da sam već radila recenziju NYX ruževa za usne navest ću samo osnovne informacije. Dolaze u ambalaži od 4mL, prilično su pigmentirani i mat završetka. Aplikator je dosta dugačak i precizan, nemam zamjerku za njega. Miris proizvoda je neobičan dok se ne naviknete, nazvala bih ga kemijskim. Ruževi zahtijevaju popravljanje na unutarnjem dijelu usana gdje se jedino ljušte.


Od nijansi koju sam naručila ruž Amethyst već imam u kolekciji, puno ga koristim pa sam kupila jedan za rezervu. Iako ga koristim tijekom cijele godine više ga volim nanositi ljeti jer se po mom mišljenju bolje slaže uz tamniji ten.

Smeđa nijansa naziva Downtown Beauty prava je jesenka boja. Idealno se kombinira uz bež i smeđu odjeću. Osim toga jedna takva mi je falila u kolekciji ruževa.

Oh Put It On je tamna nijansa koju volim nositi za večernje izlaske. Izvrsno se slaže uz smokey eyes i daje dramatičan izgled koji volim.



Nijanse olovaka za usne:

Suede Matte Lip Liner - LITTLE DENIM DRESS (plava)

Suede Matte Lip Liner - OH, PUT IT ON (tamno ljubičasta)

Najbolja stvar kod ove olovke za usne je ambalaža koja ima obojeno dno koje pokazuje nijansu proizvoda. Sama tekstura je dosta suha i ja ju ne volim koristiti samostalno već uvijek u kombinaciji s ružem. Ima specifičan miris koji prestaje nekoliko trenutaka nakon nanošenja. Što se tiče izbora nijansi on je jako velik, za svakoga po nešto.

Ovaj put sam se odlučila nijansu Little Denim Dress zbog toga što već imam ruž u toj nijansi te nijansu Oh Put It On koju ću nositi u kombinaciji s novim ružem.

13 views0 comments
bottom of page