top of page
Search
  • Writer's picturemixnmatch23

Prvi utisci: ANASTASIA BEVERLY HILLS Sugar Glow Kit, GERARD COSMETICS lipstick, JORDANA brow powder

Updated: Dec 8, 2018


#ABH #gerardcosmetics #jordana


#anastasiabeverlyhills #sugarglowkit

Danas vam pišem o jednoj od najpopularnijih paleta za highlight.

Naravno riječ je o Anastasia Beverly Hills' Sugar Glow Highlighting Kit paleti.

Ovo je moje premijerno korištenje ABH proizvoda. S obzirom da je hvaljena od strane raznih svjetskih beauty blogera odlučila sam da baš ona bude moja prva high end paleta.

Samim tim odlučila sam odvojiti popriličnu svotu novca pa se iskreno nadam da će opravdati moja očekivanja, paleta je naručena s Beauty Baya po cijeni od €44.95 odnosno 333.31kn.


AMBALAŽA

Paleta dolazi u kvalitetnom debelom kartonu blijedo ružičaste boje preko kojeg se diskretno presijavaju šljokice. Na vrhu je sam naziv palete otisnut zlatnim slovama dok je logo ispod napisan crnim slovima. Na poleđini se nalaze između ostalog imena sve četiri nijanse highlightera, količina, oznaka da je palete pogodna za vegane, rok trajanja (12 mjeseci) te sastojci.


SADRŽAJ

Kao što sam već spomenula unutar palete nalaze se četiri različite nijanse, redom: MARSHMALLOW, GUMDROP, BUTTERSCOTCH, STARBURST.

Svaka od njih dolazi u količini od 7.4g.


SASTOJCI

MARSHMALLOW: TALC, ETHYLHEXYL PALMITATE, OCTYLDODECANOL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, SYNTHETIC WAX, BORON NITRIDE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, CAPRYLYL GLYCOL, DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, MAGNESIUM MYRISTATE, SILICA, THEOBROMA GRANDIFLORUM SEED BUTTER, TIN OXIDE, MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR (+/-): MICA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891) GUMDROP: ETHYLHEXYL PALMITATE, OCTYLDODECANOL, TALC, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, BORON NITRIDE, SYNTHETIC WAX, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, CAPRYLYL GLYCOL, DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, MAGNESIUM MYRISTATE, THEOBROMA GRANDIFLORUM SEED BUTTER, TIN OXIDE, MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR (+/-): RED 40 LAKE (CI 16035), IRON OXIDES (CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891) BUTTERSCOTCH: ETHYLHEXYL PALMITATE, OCTYLDODECANOL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TALC, SYNTHETIC WAX, BORON NITRIDE, CAPRYLYL GLYCOL, DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, MAGNESIUM MYRISTATE, THEOBROMA GRANDIFLORUM SEED BUTTER, TIN OXIDE, MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR (+/-): MICA, IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891) STARBURST: TALC, ETHYLHEXYL PALMITATE, OCTYLDODECANOL, SYNTHETIC WAX, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, BORON NITRIDE, CAPRYLYL GLYCOL, DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, MAGNESIUM MYRISTATE, THEOBROMA GRANDIFLORUM SEED BUTTER, TIN OXIDE, MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR (+/-): MICA, RED 7 LAKE (CI 15850), RED 40 LAKE (CI 16035), IRON OXIDE (CI 77492), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891)



Na prvi pogled i na prvi dodir mislim da vam ne mogu slikama dočarati koliko je ova paleta prekrasna. Pigmentacija je sjajna, na danjem svjetlu šljokice daju zdrav sjaj koži. Na slikama izgledaju savršeno. Moj favorit nakon kratkog korištenja je nijansa MARSHMALLOW jer vrlo često volim pretjerati s hajlajtom, nakon nje najkorisnijom smatram BUTTERSCOTCH nijansu koju nanosim malo iznad bronzera. Unatoč tomu ni druge dvije nijanse nisu zanemarive samo mojoj trenutnoj boji kože više odgovaraju navedene. Bez daljnjeg, mislim cijela paleta nema konkurenciju te da će ju biti teško nadmašiti i zamijeniti u mojoj make-up kolekciji.




#jordanabrowpowderduo

Idući naručeni proizvod je Jordana Cosmetics Brow Powder Duo. Ovo je moj prvi proizvod za popunjavanje obrva s obzirom da sam prije u tu svrhu koristila Essence My Must Haves Eye Shadow. Samim tim nemam ga s čime usporediti.

Po izvrsnoj cijeni od €4.75 što je 35.22kn dobila sam 2.27g proizvoda što je dovoljno velika količina za proizvod ovog tipa. Unutar plastične ambalaže nalaze se dvostrana četkica za nanošenje te dvije nijanse ''pudera'' za obrve, u mom slučaju radi se o najtamnijim ponuđenim nijansama; 04 Black. Četkicu neću koristiti s obzirom da sam naviknuta obrve iscrtavati nešto duljim kistovima. Kad pričamo o samom proizvodu mene je ugodno iznenadio, lako se nanosi, bez problema izdrži cijeli dan na obrvama, daje prirodan izgled i što je najbitnije nimalo se ne skida.





#gerardcosmeticsinvasion

Posljednji proizvod za danas je Gerard Cosmetics Hydra-Matte Liquid Lipstick u nijansi INVASION. Njegova cijena je €15.75 odnosno 116.77kn. Dolazi u mat bočici od 1,75ml, izgled je meni osobno jako privlačan ali ne i količina proizvoda koji nikako ne odgovara cijeni. Naime, već dugo želim isprobati ovaj proizvod ali ga prije nisam željela naručiti zbog preskupe poštarine čiji iznos je približan cijeni samog proizvoda. Sad kad sam ga napokon dobila nažalost nisam oduševljena. Osim ugodnog mirisa ništa me nije očaralo. Ruž je prilično težak na usnama, četkica ne pogoduje lakom nanošenju, prilično se lijepi za usne, nije dugotrajan i što je najgore sama nijansa nije jednaka nijansi sa slike već je znatno tamnija.

Nisam sigurna je li problem u samom proizvodu ili u mojim suhim usnama. Inače sam primijetila da su mišljenja o njemu podijeljena. Nastavit ću ga koristiti u situacijama kada mi ne bude potreban dugotrajni make-up.





35 views0 comments
bottom of page